موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش کوهنوردی لژدار ربوآر مدل زاگرس 2023

ناموجود

کفش ربوآر لژدار، مناسب برای سه فصل، با متریال با کیفیت 

‎1,950,000 تومان
سایز
رنگ
  • آبی روشن
0 قلم
تعداد
مرجع:
16226948
توضیحات

کفش ربوآر لژدار، محصولی با کیفیت در مسیرهای سنگین 

اگر به دنبال خرید کفش کوهنوردی هستید که بتوانید در مسیرهای کوهستانی سخت نیز از آن به راحتی استفاده کنید، کفش ربوار نمونه‌ای از این دسته کفش‌هاست. کفش‌ ترکینگ به دو مدل طراحی شده‌اند که این نوع از کفش‌ها به صورت لژدار می‌باشند. یعنی یک لایه از چرم بر روی بدنه‌ی این محصول قرار دارد که کمک می‌کند تا راحت‌تر و بهتر در مسیرهای سنگین کوه گام بردارید. 

چه اجزایی در کفش ربوآر وجود دارد؟

برای اینکه بتوانید یک کفش کوه خوب و مناسب پای خود انتخاب کنید، ابتدا باید بدانید از چه نوع متریال و جنسی تولید شده است. کفش کوهنوردی ربوآر از دو بخش رویه و زیره به وجود آمده که رویه آن از جنس چرم نبوک و زیره‌اش از تی پی یوTPU ساخته شده است.

چرم نبوک نوعی چرم با مقاومت بالا و محکمی می‌باشد و حالت نرم و مخملی شکل دارد که باعث شده پا در کفش لژدار ربوآر احساس بهتری داشته باشد. زیره تی پی یو نوعی پلیمر که در زیر کفش طبیعت گردی قرار گرفته و باعث شده تا خاصیت ارتجاع، قدرت و اصطلاک بالایی داشته باشد و نسبت به خراش و سایش نیز مقاومت نسبی خود را برقرار کنند. 

کفش کوهنوردی لژدار ربوآر یکی از با کیفیت‌ترین کفش‌ها می‌باشد و دارای عمر نسبتاً بالایی خواهد داشت. در قسمت مچ این محصول برای محکمی و فیکس شدن بند از تعدادی قلاب استفاده شده تا بند در داخل آن‌ها عبور داده شود تا در هنگام گام برداشتن شل نشود.

قرار گرفتن یک کفش طبیعتگردی لژدار ربوآر برای هر شخصی که اهل کوهنوردی در مسیرهای سخت باشد، از واجبات خواهد بود. این محصول نامبرده از آن دسته کفش‌ کوه‌هایی است که داشتن آن برای هر شخصی که اهل کوه و طبیعت هستند، قابل استفاده می‌باشد و باید در سبد خریداشون قرار بگیرد. کفش rebuar 2023 به خاطر طول عمر بالایی که دارند بسیار ماندگار می‌باشند. 

یکی مواردی که در داشتن یک کفش کوهنوردی خوب روش نگهداری و مراقبت از کفش کوه خواهد بود. هر کوهنورد و طبیعت گرد باید بدانند که بعد از هر کوه رفتن باید چگونه از کفش کوهنوردی خود محافظت کند تا عمر کافی خود را داشته باشد. به همین خاطر تیم سایتی سیاه کمان برای شما عزیزان مطلبی در مورد نحوه نگهداری از کفش کوهنوردی تدارک دیده است که می‌توانید به قسمت بلاگ‌ها مراجعه کرده و آن را مطالعه بفرمایید. 

مشخصات و ویژگی‌های کفش کوهنوردی لژدار ربوآر مدل زاگرس 2023

  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • قابل استفاده در کوهنوردی، طبیعت گردی و مسیرهای سنگین
  • مجهز به لژ
  • دارای زیره‌ای از جنس تی پی یو TPU
  • رویه‌ی از جنس چرم نبوک
  • دارای خاصیت ارتجاعی با قدرت و اصطلاک بالا
جزئیات محصول
16226948

توضیحات

برند
Rebuar
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
250-550 گرم
وزن
550 گرم
رویه
چرم نبوک
زیره
تی پی یو TPU
مناسب برای
کوهنوردی، طبیعت گردی و مسیرهای سنگین

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود