موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش کوهنوردی لاوان مدل نیکاتور

ویژه آقایان و بانوان، فوق‌العاده محکم و مستحکم. مناسب برای چهار فصل

‎8,340,000 تومان
سایز
رنگ
  • آبی روشن
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
26119984737
توضیحات

کفش کوهنوردی لاوان، کفشی با کیفیت و چهار فصل

یکی از لوازم اصلی برای یک شخص کوهنوردی خرید کفش کوهنوردی می‌باشد کسانی حرفه‌ی کوهنوردی می‌کنند و یا مبتدی هستند، همیشه دغدغه این را دارد که چگونه یک کفش کوهنوردی سبک و در عین حال باکیفیت انتخاب کنند؟! کوهنوردان اکثراً به دنبال کفش کوهنوردی هستند که بشود در چهار فصل سال به بهتر شکل از آن استفاده کنند. یکی از بهترین گزینه که در بین برندهای مشابه خودش حرف اول می‌زد، کفش کوهنوردی لاوان مدل نیکاتور خواهد بود. 

کفش کوهنوردی لاوان مدل نیکاتور یکی از نمونه‌های اورجینال می‌باشد که در چهار فصل سال می‌توان از آن استفاده کرد. این محصول فوق‌العاده سبک و راحت می‌باشد و در کنار سبک بودن، بسیار محکم و مستحکم خواهد بود به طوری که در برنامه‌های کوهنوردی پیشرفته، کوهپیمایی‌ و پیاده روی در مسیرهای سخت قابل استفاده می‌باشد. یکی از نکات دیگری که در لحظه‌ی اول به چشم می‌آید، ظاهر زیبا و شیک کفش کوهنوردی لاوان است که با رنگبندی و ساختار بدنی که دارد هر آقا و خانمی را مجذوب خود می‌کند. 

هر آنچه که باید در مورد ساختار کشف لاوان بدانید؟!

ساختار کفش کوهپیمایی لاوان فوق‌العاده محکم و مستحکم خواهد بود. این محصول از چند بخش تشکیل می‌شود که هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیات مخصوص به خود را دارد و وجود این بخش‌ها می‌توانید هم یک کفش کوهنوردی فوق‌العاده عالی داشته باشید و هم در روند کوهنوردی شما تاثیر بی نظیری خواهد گذاشت. کفش کوهنوردی لاوان دارای عایقی از جنس آنتی رفلکس می‌باشد و از یک لژ لاستیکی طراحی شده است. این نوع از طراحی‌ها در کفش کوهنوردی باعث می‌شود در طول فعالیت و کوهنوردی ضربات و فشار کمتری به قسمت کمر و پاهای شما وارد شود. 

بخش اول رویه کفش کوهنوردی که از جنس چرم جیر می‌باشد. وجود این نوع از چرم در کفش لاوان باعث شده هم کفش کوهنوردی با ظاهر زیبا و شیک داشته باشید و هم دوام و سبکی کفش ترکینگ را دو چندان خواهد کرد. بخش دوم زیره‌ی کفش کوهپیمایی لاوان می‌باشد که از جنس ویبرام خواهد بود. همان طور که می‌دانید، زیره یک کفش کوهنوردی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها محسوب می‌شود. زیره‌ی ویبرام نیز یکی از زیره‌هایی می‌باشد که در کفش ترکینگ استفاده خواهد شد. زیره ویبرام موجود در این محصول موجب شده تا کفش کوهنوردی ما در برابر سایش دارای مقاومت بالایی باشد. همچین از نفوذ آب به داخل محصول نیز جلوگیری خواهد کرد و فوق‌العاده راحت می‌باشد به طوری که در زمان پوشیدن احساس خیلی خوبی را برای شما به وجود خواهد آورد. 

با خرید کفش کوهنوردی لاوان مدل نیکاتور، می‌توانید با خیالی راحت و آسوده در مسیرهای پرفراز و نشیب و سخت مناطق کوهستانی قدم بردارید و از به همراه داشتن یک کفش کوهنوردی با کیفیت و مطمئن لذت ببرید. از لحاظ اقتصادی نیز با توجه کیفیت و ساختار کفش لاوان یکی از محصولاتی با قیمت مناسب خواهد بود. 

مشخصات و ویژگی‌های کفش کوهنوردی لاوان مدل نیکاتور

  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • قابل استفاده در کوهنوردی، پیاده روی‌های سنگین، کوهپیمایی در مسیرهای پیشرفته
  • مجهز به یک لژ از جنس لاستیک با ضخامت 1.4 میلی متر
  • دارای عایقی محکم از جنس آنتی رفلکس با ضخامت 5 میلی متر
  • زیره از جنس ویبرام
  • مناسب برای چهار فصل سالش
  • فوق‌العاده محکم و مستحکم
  • دارای سایزبندی: 40تا45 
  • جنس رویه: چرم جیر ضد آب
جزئیات محصول
26119984737

توضیحات

برند
Lavan
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
رویه
چرم جیر ضد آب
زیره
ویبرام
عایق
آنتی رفلکس
لژ
لاستیک

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود