موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

شلوار E9 مدل Fior A5

ناموجود

شلوار سنگنوردی و طبعت گردی زنانه ای ناین Fior A5 دارای کش قابل تنظیم در قسمت دمپا

‎1,843,000 تومان
سایز
رنگ
  • خردلی
تعداد
مرجع:
3852815244
توضیحات

کمپانی E9 همواره در سدد این است تا با تولید پوشاک و تجهیزات استاندارد بتواند سطح عملکرد شما را در فعالیت هایتان بالا ببرد، همین امر رضایت طیف گسترده ای از مشتریان را به همراه دارد. به همین منظور با معرفی یکی از محصولات این کمپانی به نام Fior A5، می توانید به ویژگی های این محصول بیش از پیش پی ببرید.

این شلوار کوهنوردی به دلیل استفاده 98% کتان و 2% الاستان از لطافت خاصی بهره می برد که برای کوهنوردی فوق العاده راحت است. همین طور این شلوار کوهنوردی از ویژگی های خاصی برخوردار می باشد، زیرا به دلیل دوخت مناسب و فنی بر روی زانوها باعث آزادی حرکت هنگام مناسب در صعود هایتان می شود. طراحی زیبا و هوشمندانه E9 بر روی این شلوار کوهنوردی به خوبی توانسته نظر خانم ها را به خود جلب کند، یکی از طراحی های منحصربفرد این برند، گلدوزی های خاص بر روی محصولاتش است که این شلوار کوهنوردی هم از این امر مستثنی نیست. همین طور گلدوزی با رنگ متضاد بر روی جیب پشت جلوه زیبایی به این شلوار کوهنوردی زنانه می دهد.

این شلوار کوهنوردی محبوب دارای ویژگی های مناسبی می باشد که می توان به طراحی کمر و نحوه بستن آن اشاره کرد. Fior A5 دارای کمر کشی با خاصیت کشسانی بالا و بندهای قابل تنظیم بوده که این فاکتورها باعث می شود یک پوشش عالی به دور کمر شما ایجاد کند تا در طول فعالیت هایتان دچار مشکل در این ناحیه نشوید. همچنین این شلوار کوهنوردی نحوه بستن کمر آن از طریق دکمه فشاری و زیپ مقاوم صورت می گیرد. این شلوار ورزشی برند E9 برای صعود، بولدرینگ، سنگنوردی و استفاده روزمره کاملاً ایده آل است. این شلوار سنگنوردی از جنس نرم و پنبه ای تولید شده تا سازگاری مناسبی با پوست بدن شما داشته باشد و بدون ایجاد حساسیت از به تن داشتن آن احساس خوبی داشته باشید.

شلوار ورزشی

از دیگر امکانات این شلوار کوهنوردی ایتالیایی می توان به دو جیب در دو طرف و یک جیب در پشت اشاره کرد تا بتوانید وسایل ضروری خود را به راحتی حمل کنید. لازم به ذکر است این شلوار کوهنوردی زنانه،  دارای یک گیره کشی الاستیک در بغل شلوار  جهت وصل کردن برس و دسترسی آسان می باشد.

دمپای این شلوار کوهنوردی به نوارهای کشی قابل تنظیم مجهز است که این امکان را می دهد تا قسمت مچ را به صورت گت در آورده و از نفوذ خاک و سرما به داخل جلوگیری کنید. در نهایت با خرید شلوار کوهنوردی از برند حرفه ای E9 می توانید قدم های استوار و فنی بردارید. همچنین قیمت شلوار کوهنوردی باید رابطه مستقیمی با کیفیت آن داشته باشد که شلوار کوهنوردی برند E9 این رابطه را به خوبی برقرار کرده است.

مشخصات و ویژگی های شلوار E9 مدل Fior A5

  • مناسب برای کوهنوردی، صعود، بولدرینگ، سنگنوردی و استفاده روزمره
  • جنس شلوار تشکیل شده از 98% کتان و 2% الاستان
  • دوخت مناسب زانوها جهت آزادی حرکت
  • مجهز به بندهای کشی با گیره قابل تنظیم در دمپای شلوار
  • گیره کشی در یک طرف شلوار جهت اتصال برس
  • طراحی کمر کشی به همراه بند قابل تنظیم
  • نحوه بستن شلوار با تعبیه دکمه پرسی و زیپ
  • دارای یک جیب گلدوزی شده در پشت و دو جیب در جلو

جزئیات محصول
3852815244

توضیحات

برند
E9
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
300-340 گرم
وزن
320 گرم
جنس
Cotton 98% , Elastan 2%
جیب
دارد
نحوه بسته شدن
زیپی
قابل استفاده برای
کوهنوردی، صعود، بولدرینگ، سنگنوردی و استفاده روزمره
مچ بند قابل تنظیم
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود