موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کيف دوشی تبلت انيسه مدل Smart Pro XT

ناموجود

کیف تبلت انیسه اسمارت پرو ایکس تی

‎360,000 تومان
رنگ
  • مازویی
  • قرمز روشن
  • مشکی
تعداد
مرجع:
توضیحات

برند ایرانی اُنیسه برای حمل ایمن تبلت‌ های 10 اینچی، کیف دوشی Smart Pro XT را عرضه کرده است. این کیف دوشی با 620 گرم وزن و بدنه‌ای از جنس پلی‌استر مقاوم، تبلت شما را در برابر آسیب‌ هایی مثل ضربه و آب محافظت می‌کند. با داشتن این کیف می‌توانید در کنار تبلت، لوازم دیگر خود را نیز حمل کنید. این کیف با داشتن یک جیب مخصوص در جلو، برای زمان‌هایی که در خودرو هستید، در حال پیاده‌روی، و یا در مکان‌های شلوغ هستید و بیرون آوردن تبلت از کیف کار دشواری است، مشکل شما را حل کرده است. با استفاده از این جیب می­توانید بدون بیرون آوردن تبلت، به راحتی با آن کار کنید.

تعداد جیب‌های این کیف آن‌ قدر زیاد است که دیگر نیازی به داشتن فضاهای جدا برای وسایل دیگرتان نخواهید داشت. در جیبی که در قسمت بیرونی کیف وجود دارد می‌توانید وسایلی را که در طول روز به آن‌ها بیشتر از بقیه نیاز دارید، قرار دهید. در قسمت داخلی کیف برای خودکار، مداد و لوازمی شبیه این چندین جیب وجود دارد که یافتن این وسایل را بسیار آسان می‌کند. هم‌چنین جیب‌هایی برای قرار دادن دفترچه و کارت هم در این کیف دیده می‌شود. به کمک زیپ‌های جانبی می‌توانید حجم کیف را کم‌ و زیاد کنید. پد موجود در بند رو دوشی آن، فشار روی شانه‌ی شما را کاهش داده و استفاده از کمربند موجود هم به این کاهش فشار کمک خواهد کرد.

در قسمت بالایی کیف یک دسته وجود دارد که حمل آن به‌صورت دستی را مقدور می­کند. هم‌چنین دسته‌ داخلی آن برای ایجاد سهولت در خارج کردن لپ‌ تاپ فراهم‌شده است. از آنجا که نوارهای شب‌تاب در جلو کیف خودشان را در تاریکی نشان می‌دهند، این کیف در تاریکی به‌راحتی پیدا می‌شود. این کیف خوش‌ دوخت و محکم با قفل‌های پلاستیکی و طول 36 سانتی‌متر، یک کیف کاربردی و کم‌حجم برای نگهداری از تبلت 10 اینچی و انواع وسایل شما یک گزینه ایده آل است.

کيف دوشی تبلت انيسه مدل Smart Pro XT

تکنولوژی‌های بکار رفته در کيف دوشی تبلت انيسه مدل Smart Pro XT

FIXING BELT
در کناره ها، بند گیرهایی تعبیه شده  که در صورت نیاز میتوان با استفاده از آنها کمربند ویژه را به کیف متصل کرد. هنگامی که نیاز است کیف کاملا به بدنتان متصل شود (هنگام موتور سواری دوچرخه سواری، دویدن و حرکت در مکان های شلوغ مانند مترو و اتوبوس)،  می­توانید از کمربند مخصوص استفاده نمایید.

کيف دوشی تبلت انيسه مدل Smart XT

TABLET ACCESS SYSTEM
با استفاده از صفحه شفاف مخصوصی که روی محفظه تبلت تعبیه شده، می­توانید بدون خارج کردن تبلت ازکیف یا کوله در حال حرکت، در تاکسی یا اتوبوس به تبلت خود دسترسی داشته و به آسانی با آن کار کنید. با وجود بندهای ارتجاعی موجود هم دو گوشه تبلت را مهار کرده و چسب مخصوص که آن را درون محفظه ثابت می کند، امکان استفاده آسان از تبلت های کوچکتر هم فراهم شده است.

EASY ADJUST SYSTEM
اتصال بند رو دوشی به کیف سریع و راحت بوده و با قفل مخصوص و نوار رو دوشی مدرج حتی در حال حرکت هم امکان تنظیم سریع ، دقیق و آسان وجود دارد. برای جلوگیری از سر خوردن بند رو دوشی و راحتی بیشتر، پد مخصوص روی دوش طراحی شده است.

PEN HOLDING SYSTEM
طراحی ویژه با دهانه گشاد که انواع قلم به آسانی وارد آن می‌شود و در قسمت میانی جهت ثابت ماندن خودکار باریک تر می­شود.

INSIDE HANDLE
دسته داخلی برای حرکت و کنترل آسان کیف زمانی که درب آن باز است و دسته اصلی در دسترس نیست.

BLINKER
قابلیت نصب چراغ هشدار روی نوار مخصوص و استفاده از نوارهای بازتابنده نور، برای بهتر دیده شدن در شب.

KEY HOLDER
قلاب نگهدارنده کلید با دسترسی سریع و آسان، کلید‌ها را بدون نیاز به باز کردن کیف در دسترس شما قرار می‌دهد.

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Oniseh
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
620 گرم
ابعاد
100 * 290 * 360 mm
جنس
پلی‌استر مقاوم

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود