موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

ساک Deuter مدل Relay 40 L

ناموجود

ساک 40 لیتر دیوتر ریلِی با ساختاری عالی و بند شانه ای پد دار

‎1,150,000 تومان
رنگ
  • سبز روشن
  • خاکستری
تعداد
مرجع:
توضیحات

ساک Deuter مدل Relay 40 L دارای محفظه ای جا دار و مطمئن برای نگهداری از لوازم مورد نیازتان است. به طور معمول ساک دستی دیوتر مدل ریلی 40 در ابعاد مختلفی تولید می شود ولی ساک Deuter مدل Relay 40 L با سایز مناسبی تولید شده و با وجود فضای مورد نیاز برای حمل وسایلتان بسیار خوش دست است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که وقتی قصد رفتن به سفر یا فعالیت های ورزشی دارید، لیست لوازم مورد نیازتان در کیف هایتان جمع نمی شود؛ پس نیاز به یک ساک با کیفیت دارید تا شما را در این مسیر همراهی کند. شما در هنگام خرید ساک مسافرتی مناسب باید به مواردی چون جنس محصول، مقاومت و دوام، کیفیت زیپ، میزان تحمل وزن کیف و... توجه بسیاری کنید.

ساک دستی سفر DEUTER RELAY 40 L از جنس Macrolite 420 می باشد که از مواد نایلونی با تراکم 420 و پوشش پلی اورتان تولید شده است. این مواد که در تولید ساک ها و کوله پشتی ها استفاده می گردد که موجب بافتی محکم می شود تا در برابر سایش بسیار مقاوم باشد. ساک دستی مسافرتی ارزان مدل Relay 40 با زیپ های مقاوم و با کیفیت YKK تولید شده است. برای باز و بسته کردن درب اصلی و جیب های اطراف ساک دیوتر، از زیپ های دو طرفه استفاده شده که موجب می شود به راحتی و در هر حالتی زیپ را باز کنید و به محتویات داخلی آن دسترسی داشته باشید. زیپ ها دارای بندهایی است که در دست گرفتن آن ها را راحت تر می کند.

در جلوی ساک Deuter Relay 40 L یک جیب زیپ دار برای لوازم کوچک با دسترسی سریع و آسان تعبیه شده است. همچنین در داخل ساک نیز یک جیب زیپ دار مشی طراحی شده که به تفکیک لوازمتان کمک زیادی می کند. برای حمل ساک دیوتر دو بند دستی در دو طرف و یک بند بلند برای سرشانه در نظر گرفته شده است. یک پد محافظتی نرم بر روی بند های دسته وجود دارد که به کمک آن می توان بندهای دو طرفه را جهت حمل آسان به یکدیگر متصل کرد. قیمت ساک دیوتر ریلی 40 لیتری با توجه به ویژگی های فوق العاده اش بسیار مناسب بوده و مقرون بصرفه است. با خرید ساک دیوتر مدل RELAY 40L از سایت سیاه کمان این محصول را در اختیار خود داشته باشید.

  • مناسب برای حمل لوازم در سفر و سایر فعالیت ها
  • تهیه شده از نایلون با تراکم 420 و پوشش پلی اورتان
  • دارای زیپ های دو طرفه YKK در جیب اصلی و جیب های دو طرف
  • یک جیب زیپی در جلوی ساک و یک جیب داخلی با آستر مش
  • دارای بند شانه ای با پد محافظ برای راحتی بیشتر هنگام استفاده
  • دارای دو بند دستی در دو طرف ساک با قابلیت اتصال به هم توسط پد محافظتی
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Deuter
کشور مبدا برند
آلمان
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
900-1200 گرم
وزن
930 گرم
حجم
40 لیتر
جنس
نایلون با تراکم 420 و پوشش پلی اورتان
قابل استفاده برای
حمل لوازم در سفرو سایر فعالیت ها

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود