موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چادر Ferrino مدل Solo

ناموجود

چادر فرینو سولو با ساختار دوپوش و ظرفیت یک نفر

‎25,900,000 تومان
رنگ
  • نارنجی
تعداد
مرجع:
2966309791
توضیحات

شما هم از جمله افرادی هستید که علاقه به کوهنوردی، اسکی و ماجراجویی به صورت انفرادی دارید؟ پس بهترین انتخاب برای استراحت کردن شما یک چادر کوهنوردی تک نفره همه چیز تمام و بسیار سبک است که در هر شرایطی به خصوص در تنهایی بتواند از شما به خوبی محافظت کند تا از سفرتان لذت کافی را ببرید. به همین منظور پیشنهاد ما به شما چادر فرینو مدل Solo می باشد.

آسایش در هر فصل یا هر شرایط با چادر فرینو

این مدل چادر کوهنوردی فرینو مناسب استفاده در چهار فصل می باشد، پس در هر زمان و مکانی می توانید روی این چادر فرینو حساب ویژه ای باز کنید! در واقع این محصول دارای ویژگی های منحصربفردی است و قابلیت هایی که دارد آن را تبدیل به یکی از کاربردی ترین چادرهای کمپانی Ferrino کرده است.

چادر Ferrino مدل Solo دارای پوش بیرونی Polyester Ripstop 70D ضدآب است که تا 3000 میلی متر با عایق آلومینیومی می تواند از نفوذ آب به داخل جلوگیری کند. همچنین پوش داخلی این چادر فرینو نیز از Polyester Ripstop 70D با قابلیت ضدآب و خاصیت تنفسی بوده که با این ویژگی، اسکان ایده آلی را برای شما فراهم خواهد کرد. همانطور که می دانید مهم ترین قسمت چادر کوهنوردی کفی آن است که باید مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب داشته باشد. جنس این چادر فرینو از جنس پلی استر ضدآب است که با مقاومت 8000 میلی متر و درزهای عایق بندی شده خیال شما را از یک اسکان بی دردسر حتی در باران های شدید راحت می کند.

این چادر فرینو از خاصیت ضد حریق با مشخصات استاندارد CPAI 84 نیز بهره می برد، زیرا هنگام آتش سوزی آن هم به تنهایی چندان کاری از دستتان بر نمی آید ولی با این ویژگی از این بحران هم با خیالی راحت عبور می کنید. از امکانات منحصربفرد این چادر کوهنوردی می توان به پنجره های شفاف، قلاب لامپ برای آویزان کردن چراغ و تهویه های پشه بند جهت عبور باد های شدید اشاره کرد. در طراحی چادر فرینو مدل سولو با تعبیه یک ورودی توری دار بزرگ، می توانید به راحتی وارد آن شوید و زمانی که احتیاج به بسته شدن درب ندارید، آن را در کیسه مخصوص خودش جمع کنید تا دست و پا گیر نباشد.

با امکاناتی که چادر فرینو در اختیار شما قرار می دهد، می توانید حتی در بادهای شدید و برف به خوبی و خیالی آسوده به استراحت بپردازید. فرینو در تولید این چادر کوهنوردی به کوچک ترین جزئیات نیز توجه کرده است. به عنوان مثال در گوشه های این چادر دوپوش تک نفره که محل اتصال به زمین است از پوشش سه لایه تقویت شده استفاده کرده تا با میخ های آلومینیومی شش ضلعی آن را در هر شرایطی محکم کنید.

همچنین با مجهز بودن این مدل چادر فرینو به طناب های حمایتی و بندهای قابل تنظیم به وسیله سگک های آلومینیومی می توانید در هر اندازه ای که مد نظرتان است، آن تنظیم کنید. همین طور با داشتن 2 تیرک آلومینیومی به بهترین شکل این چادر کوهنوردی را برپا خواهید کرد. در ضمن با گیره های که در پوش بیرونی این چادر دوپوش تک نفره موجود است، قادر خواهید بود با اتصال به تیرک ها بر استحکام چادر بیافزاید.

در نهایت با خرید چادر کوهنوردی از برند ثابت شده Ferrino می توانید حتی تنهایی به ماجراجویی در دل طبیعت بپردازید، در ضمن قیمت چادر کوهنوردی فوق تعادل قابل قبولی با کیفیت و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد برقرار کرده تا اوج لذت را با خوابیدن در فضای باز تجربه کنید.

مشخصات و ویژگی های چادر Ferrino مدل Solo

  • مناسب برای کوهنوردی و اسکی با ظرفیت یک نفر
  • دارای کیسه حمل جهت جابه جایی آسان و کیت تعمیر
  • دارای پارچه ضد حریق با مشخصات استاندارد CPAI 84
  • مجهز به دهانه های تهویه در قسمت بالای چادر فرینو
  • گوشه های 3 لایه تقویت شده برای استحکام بیشتر چادر فرینو
  • دارای پنجره به همراه پشه بند، جیب های مش داخلی و قلاب آویز چراغ
  • دارای طناب حمایتی، بندهای قابل تنظیم سگک دار و گیره های اتصال به تیرک ها
  • مجهز به 2 عدد تیرک و میخ های شش گوشه آلومینیومی
  • حجم 1.8 متر مکعب و وزن 2.0- 1.8 کیلوگرم
  • پوشش بیرونی، داخلی و کفی چادر فرینو از جنس پلی استر ضدآب

جزئیات محصول
2966309791

توضیحات

برند
Ferrino
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
1500-2500 گرم
وزن
1800-2000 گرم
حجم
1.8 مترمکعب
ابعاد بسته بندی
40 * 13 cm
کفی
Polyester Ripstop 70D
مناسب برای
کوهنوردی و اسکی
کیت تعمیر
دارد
جنس تیرک
Aluminium T6 7001
پشه بند
دارد
تعداد پنجره
1
تعداد در
1 درب ورودی
نوع
4 فصل
ظرفیت
یک نفره
جیب داخلی
دارد
جنس پارچه داخلی
Polyester Ripstop 70D
جنس پارچه خارجی
Polyester Ripstop 70D
مقاومت در برابر آب رویه
3000 mm
مقاومت در برابر آب کفی
8000 mm
ساختار چادر
دوپوش
تعداد تیرک
2 عدد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود