موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی Deuter مدل Futura 30L

ناموجود

کوله پشتی دیوتر فوتورا با سیستم پشتی تنفسی Air Contact

‎3,800,000 تومان
رنگ
  • ذغالی
تعداد
مرجع:
949350
توضیحات

بدون شک، هر شخصی که در دنیای کوهنوردی از فعالیت خود لذت کافی می‌برد، به فکر فراهم کردن ملزومات موردنیاز این رشته هم می‌اُفتد. یکی از ملزوماتی که هر طبیعت‌گردی باید همراه خود داشته باشد، کوله کوهنوردی است. کوله کوهنوردی دیوتر مدلFutura 30L می‌تواند یکی از حرفه‌ای‌ترین انتخاب‌های موجود در بین کوله‌های طبیعت‌گردی و کوهنوردی باشد.

به‌صورت رایج، کوله‌های کوهنوردی براساس نوع صعود و حجم آن‌ها انتخاب می‌شوند. یکی از رایج‌ترین حجم‌ها برای انتخاب کوله‌های کوه، بازه‌ی ۲۰ تا ۴۰ لیتری می‌باشد. کوله پشتی دیوتر با حجم ۳۰ لیتر می‌تواند برای ورزشکاران در فعالیت‌های یک روزه، بسیار مناسب باشد.

مهم‌ترین ویژگی کوله پشتی‌های کوهنوردی، قسمت پشتی کوله می‌باشد که در تماس با بدن است. طراحی این قسمت باید به‌گونه‌ای باشد که وزن زیاد کوله را به‌راحتی بر روی بدن منتقل کند. اگر این طراحی ضعیف باشد، شما را در حین حمل کوله خسته کرده و موجب اذیت شدن کمرتان می‌شود.

        کوله دیوتر

از ویژگی‌های مهم کوله‌پشتی‌های سری Futura، می‌توان به قسمت پشتی آن‌ها اشاره کرد که دارای تکنولوژی Aircomfort و سیستم گردش هوا هستند. این قسمت به صورت مشبک طراحی شده است که با ایجاد فضای تهویه بین کوله پشتی و پشت فرد، باعث چرخش جریان هوا از سه سمت می‌شود. به این طریق، هوای مرطوب آزادانه تبخیر شده و کاهش 25 درصدی تعریق و افزایش عملکردی ورزشکار را در پی دارد.

ساختار خلاقانه و اصلاح شده‌ی کمربند لگنی در کوله کوهنوردی دیوتر مدل Futura 30L، از ایجاد نقاط پرفشار جلوگیری کرده و راحتی ارگونومیک و سبکی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این ساختار مجهز به فناوری ACTIVE COMFORT FIT می‌باشد که سبب نزدیکی کوله به بدن کاربر شده و وزن ناشی از بار داخل کوله را بصورت یکنواخت و مناسب بر روی بدن توزیع می‌نماید. تمام موارد گفته شده به‌خوبی به شما نشان می‌دهد که فرق یک کوله مخصوص کوهنوردی با نوع معمولی آن در چیست!

پارچه‌ای که در تولید کوله کوهنوردی دیوتر مدل فوتورا 30لیتر به‌کار رفته است، سبک وزن و در عین حال بسیار مقاوم می‌باشد. جنس این پارچه از دو ماده پلی استر و پلی آمید تشکیل شده است که باعث مقاومت کوله کوهنوردی در برابر سایش، پوسیدگی و پارگی می‌شود. این خاصیت، کوله کوهنوردی دیوتر را به یکی از بهترین گزینه‌های خرید در بین سایر برندها تبدیل کرده است. در نظر داشته باشید که پنجاه درصد نخ این پارچه از مواد اولیه بازیافتی تهیه شده که به حفظ محیط زیست، کمک شایانی می‌کند.

کوله کوهنوردی 30لیتری دیوتر مدل Futura دارای جیب‌های زیادی در قسمت‌های مختلف بدنه است. جیب‌های قرار داده شده در قسمت‌های بغل کوله، جیب بالایی در قسمت بازشونده درب، جیب اضافی در قسمت میانی کوله و دیگر جیب‌های جانبی، محل خوبی برای نگهداری وسایل کوچک و مهمی مانند موبایل، GPS، تنقلات و غیره می‌باشند. این جیب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانید به‌ سادگی به آن‌‌ها دسترسی پیدا کنید. همچنین جیب جلوی کوله دیوتر، می‌تواند محفظه‌ای برای نگهداری لباس‌های خیس یا کلاه ایمنی باشد.

       کوله کوهنوردی duter

قسمت جالب‌ و هیجان‌انگیزی که در این کوله وجود دارد، محفظه نگهداری آب آن است. معمولا یکی از مشکلاتی که کوهنوردان در حین اجرای برنامه با آن روبه‌رو می‌شوند، کم‌آبی یا تمام شدن آب آشامیدنی در نیمه راه است! محفظه نگهداری آب در این محصول، به‌راحتی این مشکل را حل می‌کند. این محفظه ظرفیت گنجایش آب تا 3 لیتر را دارد.

با توجه به تمام موارد ذکر شده در بالا، خرید کوله یک روزه دیوتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. زیرا این کوله یکی از حرفه‌ای‌ترین کوله‌های کوهنوردی دیوتر می‌باشد.

مشخصات و ویژگی‌های کوله پشتی Deuter مدل Futura 30L

  • مناسب جهت سفر های 1 الی 3 روزه و همچنین فعالیت‌های Daypack
  • برخورداری از تکنولوژیAIRCOMFORT  و سیستم گردش هوا
  • مجهز به فناوری ACTIVE COMFORT FIT
  • استفاده از بالشتک نرم در قسمت انتهایی کمر کوله
  • مجهز به کاور باران در قسمت جیب زیرین محصول
  • دارای محفظه مخصوص نگهداری کیسه آب
  • مجهز به حلقه‌ی بندی‌شکل برای حمل باتوم و تبر کوهنوردی
  • طراحی مخصوص سگگ‌ها و استفاده از زیپ U شکل برای دسترسی راحت به وسایل
  • دارای بندهای قابل تنظیم برای حمل زیرانداز، کیسه خواب و چادر
  • تسمه‌های فشرده‌سازی برای کنترل حجم
جزئیات محصول
949350

توضیحات

برند
Deuter
کشور مبدا برند
آلمان
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
1200-1500 گرم
وزن
1480 گرم
ابعاد
26*28*68
حجم
30 لیتر
جنس
پلی استر و پلی آمید مقاوم در برابر سایش و پوشش PU
قابل استفاده برای
دامنه‌نوردی و برنامه‌های سبک پیاده‌روی
سیستم حمل
Aircomfort

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود