موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب تکنیک های کوهنوردی آلپی برای صعود به ارتفاعات بلند

ناموجود

کتاب تکنیک های کوهنوردی آلپی برای صعود به ارتفاعات بلند شامل 7 فصل بسیار جذاب

‎27,000 تومان
تعداد
مرجع:
107100100
توضیحات

هرچند که سیستم های حفاظتی از ضروریات فعالیت کوهنوردی است ولی در نهایت آن ها به تنهایی چیزی نیستند که ما را ایمن نگاه می دارند! این نکته ای است که مؤلفین این کتاب کوهنوردی قصد دارند به آن اشاره کنند. تبحر و شگرد کار در کوهنوردی انتخاب صحیح تکنیک برای هدفی مشخص و در زمانی درست است.

مارک هوستون و کتی کاسلی نویسندگان این کتاب بی نظیر هستند. کتاب کوهنوردی که به لطف آقای رحیم دانایی هم اکنون در دستان ایرانیان قرار گرفته و به آسانی می توانند از اطلاعات مفید آن استفاده کنند. این کتاب کوهنوردی دارای 7 فصل است که به ترتیب به نحوه ی کوهنورد شدن، محیط کوه، آماده سازی و تجهیزات، مسیریابی و ناوبری، سنگنوردی آلپی، برف و یخ و حتی یخچال ها می پردازد و از همه قابل توجه تر اینکه نویسندگان این کتاب با دادن اطلاعات صحیح و دقیق در کنار عکس های واضح شما را راهنمایی می کنند که چگونه در محیط های مشابه تصمیمات درست و به جا بگیرید.

کتاب کوهنوردی

مارک هوستون و کتی کالسلی کوهنوردی را در پایان دهه 1970 در منطقه کوه های کاسکید در ایالت واشنگتن، جایی که آن ها بزرگ شده اند، شروع کردند. کوهنوردی های پی در پی و انتخاب حرفه راهنمای کوهستان سبب شد آن ها مسافرت های بی شماری را تجربه کنند و صعود هایی به کوه های آند آمریکای جنوبی ،هیمالیا ی نپال ، آلپ آروپا و آلپ های جنوبی در زلاند نو و همچنین سرتاسر آمریکا و کانادا داشته باشند. آن ها تا کنون از طریق کار با انجمن راهنمایان کوهستان آمریکا از سال های 1970 تا کنون کمک های زیادی به تکامل آموزش راهنمایان و صدور مدرک آن ها کرده اند. مارک هوستون و کتی کالسلی دارای مدرک راهنمایی کوهستان بین المللی از فدراسیون انجمن راهنمای کوهستان هستند و از سال 1994 دارای خدمات مستقل راهنمای کوهستان شده اند. این دو در سال 1986 با یکدیگر ازدواج کردند و در حال حاضر در بیشاپ کالیفرنیا زندگی می کنند.

قیمت کتاب کوهنوردی تکنیک های کوهنوردی آلپی برای صعود به ارتفاعات بلند با توجه به اطلاعات مفیدی که در اختیار شما قرار می دهد، بسیار مناسب است و خرید کتاب کوهنوردی برای صعود به ارتفاعات بلند یک راه آماده سازی آسان و مقرون بصرفه برای آموزش شما می باشد.

جزئیات محصول
107100100

توضیحات

بازه وزن
500-700 گرم
وزن
603 گرم
طول
23.6 cm
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
اول، پاییز 1388
تعداد صفحه
408 صفحه
عرض
17 cm
مترجم
رحیم دانایی
نویسنده
مارک هوستون، کتی کاسلی
شابک
978-964-6389-65-6
قطع کتاب
وزیری
ضخامت
2.1 cm
انتشارات
ارسباران

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود