موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب بوم شناخت البرز شمالی دفتر پنجم

کتاب بوم شناخت البرز شمالی دفتر پنجم از کندوان تا دماوند

‎50,000 تومان
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
101100105
توضیحات

آقای پرویز مشهدی در این جلد از کتاب بوم شناخت البر شمالی به بررسی و پژوهش از کرانه رودخانه چالوس تا کرانه غربی رودخانه هراز پرداخته است. در این کتاب کوهنوردی مانند نسخه های پیشین خود، نویسنده با همان لحن گزارشی از پیمایش هایش در منطقه می گوید و به روایت جاذبه های طبیعی و زیست محیطی و اقلیمی این مناطق می پردازد. پرویز مشهدی در این سفر که حاصل آن گرداوری این کتاب کوهنوردی موفق بوده است، تمام تلاش خود را کرده تا راه های ورود و دسترسی به قله ها، ارتفاعات و کوه ها را از چندین جهت بررسی و ویژگی های آن ها را بیان کند.

در واقع در این جلد مانند چهار دفتر بوم شناسی البرز شمالی، حاصل کار پیمایشی از دره رود چالوس در منطقه کندوان تا دره رود هراز در دماوند می باشد که از همان روزهای اول، نوشتن و پژوهش در مورد هر منطقه هم شروع شد و نویسنده با دقت فراوان به جزئیات و لحنی ساده، این امکان را فراهم می کند تا شرایط و چگونگی صعودها را به بهترین شکل درک کنید.

کتاب کوهنوردی

پرویز مشهدی در این کتاب کوهنوردی تلاش کرده تا در حد توان و امکاناتش، بیشتر نقاط کمتر شناخته شده، ناشناخته و پنهان از دید کوهنوردان را با جزئی نگری و ریزبینی معرفی کند و در مورد پیمایش ها، هدف های پیمایش، طبیعت، اقلیم هر منطقه یعنی رود، جنگل، دشت، دره و کوه اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار داده است؛ حتی برای کسب اطلاعات دقیق تر و ثبت آن ها به مصاحبه و هم صحبتی با طبیعت گردان حرفه ای، عاشقان طبیعت، گردشگران، دانش پژوهان و مردم بومی پرداخته است.

در نهایت هدف آقای مشهدی در این جلد از کتاب های بوم شناخت البرز شمالی ابن بوده که با تشکیل گروه های کوهنوردی منسجم و با آگاهی های علمی، طبیعت و محیط زیست را با تمام ارزش های موجود در آن حفظ کنیم. بنابراین با خرید کتاب کوهنوردی به نام بوم شناخت البرز شمالی جلد پنجم می توانید از آن به عنوان یک راهنمای مناسب برای طبیعت گردی و فعالیت در این مناطق استفاده کنید. قیمت کتاب کوهنوردی موردنظر با توجه به اطلاعات و مطالب مفید و حقیقتی که در اختیار شما قرار می دهد، بسیار مناسب و کاربردی است.

جزئیات محصول
101100105

توضیحات

بازه وزن
500-700 گرم
وزن
608 گرم
طول
23 cm
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
اول، 1396
تعداد صفحه
408 صفحه
عرض
16.8 cm
نویسنده
پرویز مشهدی
شابک
978-600-7743-79-9
قطع کتاب
وزیری
ضخامت
1.8 cm
انتشارات
نوین پویا

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود