کلاه

فیلترهای فعال

همه‌ی ما می‌دانیم که محافظت کردن از سر در برابر عوامل بیرونی مثل گرما، سرما اهمیت زیادی دارد. این محافظت در فعالیت‌های مانند کوهنوردی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که در همه‌ی فعالیت‌های خود از انواع کلاه کوهنوردی بهره بگیرید. شاید بپرسید که چرا از واژه انواع صحبت کردیم! چون شرایط کوهستان خبر نمی‌کند و ممکن است حتی در آفتابی‌ترین روز هم شاهد هوای سرد و سوزناک شوید. کلاه کوهنوردی به عنوان یکی از سبک‌ترین و کم‌حجم2ترین لوازم کوهنوردی، جای زیادی در کوله‌پشتی شما اشغال نمی‌کند؛ پس همراه بردن آن در همه‌ی برنامه‌هایتان خالی از لطف نیست.

محافظ‌های سر مخصوص کوهستان به دو بخش کلاه کوهنوردی تابستانی و کلاه کوهنوردی زمستانی تقسیم می‌شوند. البته از این پوشش محافظ سر به عنوان کلاه طبیعت گردی هم می‌توانید استفاده کنید. استفاده از کلاه آفتابی کوهنوردی در فصل تابستان که آفتاب سوزان شما را در معرض آفتاب سوختگی، گرمازدگی و پیامدهای جدی آن قرار می‌دهد، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. قطعاً هیچ کس دوست ندارد با این چالش ها هنگام فعالیت مواجه شود! پس اگر تا کنون خرید کلاه کوهنوردی را در اولویت کارهایتان قرار نداد‌ اید، دیگر وقت آن رسیده که برای داشتن این محصول کاربردی عجله کنید!

یکی از مشکلات اساسی در کوهنوردی،طبیعت‌گردی و فعالیت‌های فضای باز در فصل‌گرم سال، تابش شدید و مستقیم نور خورشید به قسمت سر و گردن است. در روزهای آفتابی سال یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که می‌توانید برای حفظ سلامتی پوست و جلوگیری از سرطان پوستی انجام دهید، پوشیدن کلاه لبه دار است. چه در ماشین باشید، چه در جنگل، در ارتفاعات و یا حتی هنگام فعالیت‌های روزمره، کلاه نقابدار یا لبه دار کمک می‌کند صورت شما از تابش نور آفتاب و سوختگی ناشی از آن در امان بماند.

از طرفی هم ممکن است عینک کوهنوردی خود را در خانه جا گذاشته باشید و با تابش مستقیم نور به چشماهایتان مواجه شوید. در این شرایط وجود یک کلاه لبه دار گرد از برخورد نور به چشم‌ها جلوگیری می‌کند؛ بدین ترتیب می‌توانید دور از نور آفتاب آزار‌دهنده از تماشای طبیعت لذت ببرید.

کلاه سه تکه کوهنوردی هم یکی از نمونه‌های بسیار محبوب این محصول در بین ورزشکاران است. همانطور که از اسم آن پیداست، از سه تکه به هم متصل شده تشکیل شده و در صورت نیاز و متناسب با شرایطی که در آن قرار دارید، می‌توانید تکه‌ها را به وسیله دکمه جدا یا به هم متصل کنید. کلاه سه تکه کلمبیا یک نمونه کلاه اورجینال بسیار کیفیت و زیبا است که با وجود ویژگی های منحصربفردش نقش بسیار مهمی در عملکرد ورزشکاران دارد؛ البته باید یادتان باشد برای شرایط آب و هوایی نامساعد این مدل را استفاده نکنید.

از بین انواع  کلاه کوهنوردی زمستانی، کلاه پلار کوهنوردی، کلاه طوفان از نمونه‌های بسیار کاربردی هستند. تفاوت این محصولات با نوع تابستانی، در ایجاد گرمایش است. با داشتن این پوشش سر مخصوص زمستان از گزند سرما در امان می‌مانید و خود را از سرمازدگی و اتفاقات ناخوشایند این چنینی نجات می‌دهید!

حالا که با انواع این محصول آشنا شدید وقت آن رسیده در مورد قیمت آن اطلاعاتی داشته باشید. قیمت کلاه کوهنوردی با توجه به نوع برند، جنس، کیفیت و انواع آن با هم متفاوت است، اما در هر صورت و با هر قیمتی خرید آن برای همه کسانی که فعالیت‌های فضای باز انجام می دهند، امری ضروری است. برای اینکه هنگام خرید از محصولی که انتخاب می‌کنید مطمئن باشید، لازم است که اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید؛ به همین دلیل به شما توصیه می ‌کنیم حتماً بلاگ مربوط به انواع کلاه آفتابی کوهنوردی را بخوانید. در این بلاگ اطلاعات مفیدی را درباره با انواع این محصول، ویژگی و کاربردها و نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

با خرید این پوشش سر، دفعه‌ی بعدی که خواستید یک ماجراجویی بی‌نظیر را شروع کنید، نه تنها خوشتیب‌تر از قبل خواهید بود؛ بلکه احساس فوق‌العاده‌ای هم خواهید داشت!

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود