فیلتر بر اساس

فیلتر بر اساس

قیمت

قیمت

  • ‎0 تومان - ‎1,850,000 تومان

مناسب برای

مناسب برای

برند

برند

جوراب

فیلترهای فعال

خرید جوراب کوهنوردی، شاید یک کالای تکمیلی محسوب شود. بدین صورت که با پوشیدن پوتین کوهنوردی یک ترکیب خوب و راحت را به وجود می‌آورد. برای اینکه بتوانید پیمایش بی‌دردسری داشته باشید، باید از پاها که قلب دوم انسان هستند، محافظت کنید. همیشه از اهمیت کفش صحبت شده است، اما چقدر به جوراب کوهنوردی توجه می‌کنیم؟! شاید باورتان نشود، اما یکی از اصلی‌ترین دلایل راه‌های جلوگیری از تاول پا در پیمایش، داشتن جوراب کوهنوردی مناسب است.

نکته‌ای که درباره‌ی خرید جوراب کوهنوردی وجود دارد، این است که؛ فرقی نمی‌کند در چه فصلی پیمایش می‌کنید، باید همیشه از این پوشاک کوچک استفاده کنید تا پاهای سالمی داشته باشید. به همین دلیل، خیلی از تولید کنندگان پوشاک تخصصی اقدام به طراحی و تولید جوراب کوهنوردی متناسب با هر فصل کردند. برای مثال در پیمایش‌های تابستانه، برای جلوگیری از تعریق بیش از حد و گرمای زیاد، جوراب کوهنوردی تابستانی طراحی شده است. البته نه تنها در میزان گرمایش با مدل‌های عادی متفاوت هستند، بلکه ویژگی‌های بارزتری نیز دارند.

برای مثال، افرادی که به دنبال خرید جوراب کوهنوردی، در زمان طبیعت‌گردی، پیمایش کوه و صعود قله‌ها و یا حتی در هنگام تریل رانینگ هستند، بهترین گزینه برایشان جوراب ساق کوتاه هیمالیا مدل 0403 است، زیرا با توجه به الیاف به کار رفته در آن، یعنی نخ مصنوعی و پنبه، پا را محکم نگه می‌دارد و از لیز خوردن پا در کفش به لطف نخ الاستان، جلوگیری می‌کند، به همین دلیل برای فعالیت‌های ورزشی بسیار ایده‌آل است. از طرفی با داشتن بافت خاص، بعد از هربار شست‌وشو، به حالت اولیه برمی‌گردد و فرم پا را به خودش می‌گیرد. دلیل اینکه حالت تنفسی دارد، شیارهایی است که در سطح وجود دارد و در نهایت نیز با بکار بردن نخ الاستان و پلی امید، یک محصول با کیفیت می‌شود.

البته جوراب کوهنوردی انتی باکتریال و ضد بو هم داریم که در مسافت‌های طولانی واقعاً به سلامت پاها کمک می‌کند و از بروز بیماری و ایجاد قارچ بین انگشتان جلوگیری می‌شود. درست مانند جوراب موند که تهویه‌ی عالی را جز ویژگی‌های بارز خود قرار داده است.

ممکن است فکر کنید، جوراب کوهنوردی مردانه بیشتر در بازار موجود است، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید، ممکن است کمی در تنوع رنگی به مشکل بخورید، اما در سایز همیشه تنوع بالایی وجود دارد. یادتان باشد، بهترین جوراب کوهنوردی، مدلی است که حالت تنفسی داشته باشد و در عین حال مانع از لیز خوردن پا در کفش شود و اینکه حتماً با توجه به فصل انتخاب شود. در فصل زمستان که سرمای هوا به مراتب بیشتر می‌شود، باید جوراب پشمی کوهنوردی همراه خودتان داشته باشید.  فراموش نکنید، همراه داشتن جوراب کوهنوردی اضافه در هر برنامه‌ای از واجبات محسوب می‌شود، زیرا مسیر کوه همیشه پر از سورپرایز است، چه کسی می‌داند در ادامه‌ی راه چه چیزی منتظرش هست؟! حتی اگه از مسیر آگاهی کامل داشته باشید، شرایط آب و هوایی و حوادث، متغیرهایی هستند که هیچ کنترلی روی آنها ندارید، اما می‌توانند شما را دچار آسیب و صدمات کنند. قدم گذاشتن بر روی چاله‌های آب، حقیقتاً انکار ناپذیر است؛ به همین دلیل همیشه باید یک جفت جوراب کوهنوردی زمستانی اضافه همراه خودتان داشته باشید. اگر می‌پرسید چرا زمستانه؟! برای اینکه معمولاً قله و ارتفاعات بالا، حتی در روزهای گرم سال، هوای متعادل و رو به سردی دارد. بنابراین بهتر است، هر دو نوع را در کوله‌ی خود داشته باشید. برای مثال جوراب پر برند موتال می تواند یک گزینه  خوب برای گرم کردن پاهایتان هنگام استراحت داخل چادر باشد. این جوراب پر، مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب دارد و از طرفی وزن بسیار سبکی هم دارد و برای صعودها کاملاً کاربردی است.

از آنجایی که قیمت جوراب کوهنوردی همیشه بسیار کم و ناچیز بوده است، خرید جوراب کوهنوردی در تعداد بالا، حداقل بیشتر از یکی، برای همه ممکن است و از این نظر هیچ مشکلی برای هیچکس رخ نمی‌دهد.

 برای اینکه بتوانید تجربه‌ی خرید عالی و راحتی داشته باشید، کافی است محصول مورد نظر خودتان را در سایت سیاه کمان مورد بررسی قرار دهید، تمام اطلاعات به صورت واضح آنجا نوشته شده است. با این حال اگر باز به مشاوره احتیاج داشتید، می‌توانید با بخش فروش آنلاین تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود